برنامه سفر برنامه سفر .

برنامه سفر

پارك ژوراسيك

امكانات منحصربه فرد پارك ژوراسيك

پارك ژوراسيك از امكانات خوبي نيز براي رفاه حال بازديدكنندگان برخوردار است. وجود سرويس بهداشتي، بوفه و پاركينگ محيطي مطلوب براي حضور خانواده ها در اين پارك علمي آموزشي فراهم آورده است. در بخش غربي سالني آموزشي براي ديدن فيلم هاي مربوط به زندگي دايناسورها پخش مي شود، كه نكات فراواني را به بازديد كنندگان مي آموزد. در قسمت مركزي استوديويي براي عكاسي به همراه فضاي جنگلي مجازي و دايناسورها و همچنين تماشا فيلم هاي سه بعدي و شش بعدي براي علاقه مندان در نظر گرفته شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۱:۲۳ توسط:hsi موضوع:

برنامه سفر استانبول

برنامه سفر استانبول براي كساني كه مي‌خواهند به استانبول، شهر زيبا و خاطره‌انگيز تركيه سفر كنند ضروري است. چون شهر استانبول، آنقدر جاذبه هاي تاريخي، تفريحي و مراكز خريد متنوع و متفاوت دارد كه بازديد و لذت بردن از آنها، در يك بازه زماني چند روزه و محدود بسيار دشوار است. براي همين لازم است شما يك برنامه سفر به استانبول دقيق داشته باشيد تا از زمانتان بيشترين بهره را ببريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۸:۲۴ توسط:hsi موضوع:

باغ گل هاي اصفهان

درباره

اين باغ به دليل مجاورت در كنار زاينده رود، آب و هواي بسيار خوبي دارد و همين موضوع سبب شده تا گونه هاي مختلف گياهي بتوانند در آن رشد كنند. حدود ۳۹۵ گونه گياهي مختلف در اين باغ وجود دارد، از گياهان صخره اي گرفته تا نيلوفر آبي و حتي گياهان دارويي مربوط به طب سنتي. همه اين گياهان را مي توانيد در بخش هاي مخصوص شان پيدا كنيد. هدف اصلي از ساختن اين باغ، زيباتر كردن شهر و جاذبه هاي ديدني و همچنين ايجاد مكاني براي تحقيق و پژوهش دانشجوهاي مختلف، زيست شناسان و گياه شناسان و در كل علاقمندان به طبيعت بود. بسياري از مردم براي بازديد از اين جاذبه مي روند و با ديدن آن همه زيبايي و گل هاي رنگارنگ، پر از احساس خوب و شادي مي شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۴:۳۵ توسط:hsi موضوع:

25 فايده داشتن رفيق اهل سفر



مسافرت رفتن,مسافرت

افرادي كه زياد سفر ميكنند كساني هستند كه  ذهن بازي دارند 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۰:۰۱ توسط:hsi موضوع:

راهنماي سفر چه كسي بايد باشد؟



راهنماي سفر,گردشگري,تور گردشگري,ليدر

راهنما همراه گروه سفر مي‌كند و رابط ميان مسافران و شركت برگزاركننده تور است. راهنما مسافران را هنگام دشواري‌هاي شخصي كمك مي‌كند و بر انجام درست برنامه و كارها نظارت دارد و حساب و كتاب هزينه را از آغاز تا پايان نگاه مي‌دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۵:۵۰ توسط:hsi موضوع:

معرفي برخي از اپليكيشن هاي مناسب سفر

اپليكيشن براي مسافرت

اپليكيشن هايي كه بايد قبل از سفر نصب كنيد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۲:۱۴ توسط:hsi موضوع:

قلعه هزار در

درباره

قلعه هزار در يكي از مهم ترين و با اهميت ترين قلعه ها در گذشته به شمار مي رفت. اين قلعه كه وسعت بسياري دارد، داراي درهاي هلالي شكل زيادي بوده است، كه به دليل زياد بودن در ها نام آن را قلعه هزار در گذاشته اند. اين مجموعه تاريخي كاملا سنگي به دليل جنس مصالح آن و نوع ساختار ديوار هاي اطراف به راحتي ثابت مي كند كه يك قلعه نظامي و جنگي در گذشته بوده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۷:۲۰ توسط:hsi موضوع:

براي چه مسير هايي مي توان از بليط چارتر استفاده كرد؟

چرا بليط چارتر ارزان ‌تر از بليط سيستمي است؟

چارتر كننده‌ ها تمام بليط هاي هواپيما را مي‌ خرند تا به مرور زمان آن ها را بفروشند و هر چه به زمان پرواز نزديك شويم و بليط ‌ها فروش نرفته باشد، چارتر كننده قيمت بليط ‌ها را كاهش مي ‌دهد. به اين ترتيب قيمت بليط چارتر ارزان تر از بليط سيستمي مي ‌شود.  گاهي ممكن است در زمان‌ هاي پر سفر كه بليط ‌ها به سرعت فروخته مي ‌شوند، چارتر كننده لزومي بر كاهش قيمت ‌ها نبيند، بنابراين ممكن است قيمت بليط چارتر هميشه چندان ارزان نباشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۹:۰۸ توسط:hsi موضوع:

عمارت سردار مفخم

تاريخچه

در ابتدا اولين كاربري اين بنا مسكوني بود و قبل از سال ۱۳۴۸ به دادگستري واگذار شد، بعد از آن از سال ۴۸ تا سال ۶۹ اين مكان به عنوان مدرسه راهنمايي و دبيرستان اميركبير مورد استفاده قرار گرفت، بعد از زلزله اي كه در سال ۶۹ رخ داد سازمان ميراث فرهنگي اقدام به مرمت اين ساختمان كرد و در سال ۷۷ به ثبت ملي رسيد، اين بناي تاريخي طبق توافقي كه انجام گرفته از سوي سازمان ميراث فرهنگي به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي واگذار گرديد، در حال حاضر اين مكان به عنوان دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه در شهر قزوين محسوب مي شود و در طبقه دوم اين خانه مستقر هستند كه امكان بازديد از اين مكان براي گردشگران وجود ندارد.

نقشه و معرفي بخش هاي مختلف

تزئينات داخلي و سبك بنايي كه در اين عمارت به كار رفته آن را به يك اثر ارزشمند تبديل كرده است كه تماشاي آن خالي از لطف نيست، براي بناي خارجي اين عمارت از آجر كاري و سرستون هاي زينتي استفاده شده است كه نماي منحصر به فردي را به وجود آورده، براي ساخت اين عمارت از معماري پايتخت الهام گرفته شده است و در زماني كه اين بنا ساخته شده معماري هاي آن زمان كم كم از سبك و سياق قاجاري به سبك پهلوي در حال تغيير بودند، اين عمارت در سمت غربي حياط بنا شده و درست در مركز آن پله هايي به صورت مجلل بنا شده كه به نماي آن جذابيت دو چندان بخشيده است، در مقابل سرسراي ورودي جايگاه، پله ها قرار دارد و با رسيدن به پاگردي بزرگ به دو قسمت تقسيم مي شود و به طبقه بالا مي رسد، پله هاي مركزي در داخل ساختمان در طبقه دوم منتهي به يك راه روي چهار طرفه مي شود، در اين راه رو نيز نرده و چندين ستون تزئيني ديده مي شود، عمارت داراي چندين اتاق است كه برخي از آن ها داراي گچ بري هاي زيبا با نقش و نگارهاي شكار حيوانات، گل و برگ و... است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۸:۴۲ توسط:hsi موضوع:

ممانعت از سفرهاي غير ضروري به مشهد / اجراي طرح زوج و فرد از درِ منازل در مشهد‌

ممانعت از سفرهاي غير ضروري به مشهد / اجراي طرح زوج و فرد از درِ منازل در مشهد‌

معاون عمران حمل ونقل و ترافيك شهرداري مشهد از اجراي طرح تردد زوج و فرد خودروها از درِ منزل طي روزهاي آينده خبرداد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۳:۰۲ توسط:hsi موضوع: