برنامه سفر برنامه سفر .

برنامه سفر

سفر به اصفهان در عيد نوروز

 سي و سه پل اصفهان

سي و سه پل اصفهان1

پل الله وردي خان يا سي و سه پل ، پل زيبا و بي‌نظيري است با ۳۳ دهانه كه نمادي از آناهيتا است. اين پل از شاهكارهاي معماري صفوي و از مشهورترين پل‌هاي ايران است كه در انتهاي جنوبي خيابان چهارباغ يا خيابان انقلاب اصفهان قرار دارد. سي و سه پل با نظارت و هزينه‌ي الله وردي خان، سردار معروف صفوي، بر روي زاينده رود ساخته شد.

 

بهترين زمان براي سفر به استان اصفهان

خريد بليط هواپيما اصفهان

اينكه براي سفر كردن چه نوع وسيله نقليه اي را بر مي گزينيد، به خود شما بر مي گردد. اگر براي رسيدن به اصفهان عجله داريد و مي خواهد در يك زمان كوتاه مسافت پيش رو را طي كنيد، پيشنهاد مي كنيم كه به سراغ بليط هواپيما برويد اما اگر فاصله زماني برايتان خيلي مطرح نيست و از طرفي مي خواهيد هزينه هاي سفر را مديريت نماييد بليط اتوبوس يا قطار را انتخاب كنيد. سوالي كه پيش مي آيد اين است كه بليط هواپيماي خود را چگونه تهيه كنيم كه هم نيازي به رفت و آمد به آژانس هاي مسافرتي نباشد هم اينكه از تخفيفات لازم بهرمند شويم؟ در پاسخ به اين سوال بايد بگوييم كه: امروزه سايت هاي زيادي روي كار آمدند كه وظيفه ارائه بليط به صورت اينترنتي به مسافران و متقاضيان را برعهده دارند.

وب سايت مستر بليط يكي از بهترين سايت هايي است كه با حفظ حقوق كاربران، بليط انواع وسايل نقليه عمومي را در اختيار آنها قرار مي دهد. شما مي توانيد با خريد اينترنتي بليط از تخفيفات آنها بهرمند شويد و يا در بهترين حالت با بليط هاي چارتري روبه رو شويد كه نسبت به بليط هاي سيستمي هزينه اي به مراتب پايين تر دارند.

سفر از تهران به اصفهان با هواپيما

بيشتر سفرهاي هوايي به مقصد اصفهان، از مبدا تهران صورت مي گيرد. فاصله هوايي بين اصفهان و تهران 338 كيلومتر بوده و مدت زماني كه براي طي اين دو مسير با هواپيما نياز است، تقريبا 35 الي 40 دقيقه مي باشد. در نظر داشته باشيد كه اين پرواز از فرودگاه بين المللي امام خميني تهران آغاز و در فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان به پايان مي رسد. بليط اين مسير را در طي تمام روزهاي هفته مي توانيد رزرو و خريداري كنيد. فاكتورهاي مختلفي از جمله نوع هواپيما و شركت هاي ارائه دهنده بليط، تعيين كننده قيمت بليط هواپيما هستند، از طرفي معمولا نرخ بليط ها لحظه اي است و نمي توانيم اكنون درمورد قيمت صحبت كنيم. اگر مي خواهيد از نرخ بليط ها آگاه شويد كافيست كه به سايت مورد نظر سر بزنيد و با تعيين مبدا و مقصد از قيمت ها مطلع شده و مناسب ترين آنها را با توجه به نيازتان انتخاب كنيد.

 

http://www.tabnakesfahan.ir/fa/news/908900/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۹:۱۶ توسط:hsi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :