برنامه سفر برنامه سفر .

برنامه سفر

دانستني هاي راجع به خريد بليط هواپيما

 نخستين فكري كه به ذهن‌مان مي‌رسد اين است كه از نزديكترين آژانس‌هاي هواپيمايي اطرافمان پرس و جو كنيم و ارزانترين نرخ را بدست بياوريم؟ ولي آيا با پرس وجو از چند آژانس مطمئن مي‌شويم كه ارزانترين نرخ را بدست مي‌آوريم؟ مسلما «نه» حتي ممكن است شرايط بدتر هم شود اصلا بليطي پيدا نكنيم.

گاهي وقت‌ها پيش مي‌آيد در جمع دوستان و خانواده، به طور دسته جمعي به فكر سفر بي‌افتيم و بخواهيم سريع، در هر لحظه اي از شبانه روز قيمت‌ها را بررسي كنيم تا بتوانيم بهترين تصميم را براي سفرمان بگيريم.

درست است امروزه مشغله كاري بسيار زياد شده  اما خوشبختانه با پيشرفت تكنولوژي در كمترين زمان مي‌توانيم بيشترين بهره برداري را داشته باشيد، براي اطلاع از پروازها و بهترين قيمت بليط هواپيما كافي است به وب سايت‌هاي خريد اينترنتي بليط هواپيما در هر لحظه از شبانه روز مراجعه كنيد و در كمترين زمان، از وضعيت پروازها مطلع شويد، آنها را با هم مقايسه كنيد و بهترين تصميم را بگيريد.

به‌طور كلي مي‌گويند ۴۵ تا ۵۰ روز قبل از پرواز، بليط خود را تهيه كنيد اما خب رعايت اين مساله هميشه و در تمام موارد صدق نمي‌كند، گاهي بهتر است براي پروازهاي بين‌المللي كه از قبل و به صورت بلند مدت برنامه‌ريزي شده ، ۵-۶ ماه زودتر پروازتان را رزرو كنيد

حتي ديگر بدون مراجعه به لپ تاپ و كامپيوتر مي توانيد از طريق گوشي همراه‌تان به وب‌سايت و يا حتي اپليكشن‌هاي فروش اينترنتي بليط هواپيما مراجعه كنيد. شركت خدمات مسافرتي الي گشت، همواره پيشرو در ارائه خدمات نوين مسافرتي به مسافران هست و با ايجاد وب‌سايت و اپليكشن جامع و كامل در زمينه خريد بليط هواپيما، تور مسافرتي و رزرو هتل به سراسر جهان توانسته رضايت مسافران بسياري را در طي بيش از ۱۶ سال سابقه فعاليتش بدست بياورد. با ما باشيد تا با هم از رازها و نكات خريد بليط هواپيما آگاه شويم.


بليط هواپيما را خيلي زودتر از موعد خريداري كنيد
خريد بليط هواپيما در آخرين لحظات، مخصوصا در زمان پيك پروازها بسيار ريسكي است و اصلا جاي تعجب ندارد شما نسبت به سايران، بليط هواپيما با قيمت بسياري بالايي را بخريد و يا حتي ممكن است در آن شرايط اصلا نتوانيد بليط بخريد! پس حتما براي تعطيلات مثل ايام عيد، سعي كنيد از قبل برنامه سفرتان را بچينيد و بليط خود را زودتر تهيه كنيد.   

خريد بليط هواپيما اينترنتي

 يكي از مهم‌ترين نكات خريد بليط هواپيما، زمان خريد بليط هواپيما است


خريد بليط لحظه آخر
سعي كنيد هوشيارانه عمل كنيد و خيلي گول تبليغات بليط لحظه آخر را نخوريد، بسياري از آنها فقط تبليغات كذب است و اگر در لحظه آخر بتوانيد بليطي تهيه كنيد اصلا تعجب آور نيست كه با ايرلايني بي‌كيفيت و با ساعت پروازي نامناسب به سفر برويد و گاها پيش مي‌آيد به خاطر هماهنگي‌هايي كه با عجله صورت مي‌گيرد به مشكلات زيادي بر بخوريد، براي اينكه سفري آرام و بي‌دغدغه داشته باشيد سعي كنيد بليط خود را از جايي معتبر و با سابقه و البته با برنامه ريزي از قبل خريداري كنيد.

 


چه زماني بليط هواپيما بخريم
يكي از مهم‌ترين نكات خريد بليط هواپيما، زمان خريد بليط هواپيما است، سعي كنيد به وب سايت هايي كه قيمت بليط را پيش‌بيني مي‌كنند سر بزنيد تا بتوانيد آگاهانه تر تصميم بگيريد، به‌طور كلي مي‌گويند ۴۵ تا ۵۰ روز قبل از پرواز، بليط خود را تهيه كنيد اما خب رعايت اين مساله هميشه و در تمام موارد صدق نمي‌كند، گاهي بهتر است براي پروازهاي بين‌المللي كه از قبل و به صورت بلند مدت برنامه‌ريزي شده ، ۵-۶ ماه زودتر پروازتان را رزرو كنيد.


انعطاف پذير باشيد
حتما فرودگاه‌هاي اطراف مقصدتان را شناسايي كنيد، گاهي مي‌توانيد با خريد بليط هواپيما به مقصد فرودگاهي ديگر بليط هواپيما ارزان قيمت‌تر تهيه كنيد و بتوانيد در هزينه‌هاي سفرتان صرفه‌جويي كنيد.

 


از تخفيف‌ها غافل نمانيد
با عضويت در باشگاه مشتريان الي گشت مي‌توانيد از تخفيف ها و مزاياي اين باشگاه در خريد بليط هواپيما، تور مسافرتي و رزرو هتل بهره‌مند شويد، همچنين با عضويت در خبرنامه الي گشت از آخرين تخفيف‌ها و قيمت‌هاي بليط هواپيما، تور مسافرتي و هتل‌هاي سراسر جهان زودتر از ديگران با خبر شويد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۵:۰۳ توسط:hsi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :